Nieuws vanuit het jeugdbestuur

20-07-2009

Afgelopen maanden is er binnen het jeugdbestuur hard gewerkt om niet alleen alle lopende zaken af te handelen, maar straks in het nieuwe seizoen ook weer in volledige bezetting aan de slag te kunnen. Dit heeft geleid tot een aantal veranderingen in de samenstelling van het bestuur.

Zoals een ieder ongetwijfeld nog weet, heeft niet alleen de sv Grol in het algemeen, maar ook de jeugdafdeling in het bijzonder enkele maanden geleden helaas veel te vroeg afscheid moeten nemen van André Pouwels als leeftijdscoördinator van de D-klasse.

Daarnaast hebben aan het eind van het seizoen Ben Hoytink (wedstrijdsecretaris) en Patrick Pos (nevenactiviteiten) te kennen gegeven te stoppen als lid van het jeugdbestuur. Tijdens de aftrapbijeenkomst op 28 aug. a.s. zal hierop nog teruggekomen worden, maar langs deze weg is een woord van grote dank aan het adres van beide heren zeker op zijn plaats.

Als laatste heeft het jeugdbestuur eveneens gemeend een nieuwe functie in het leven te moeten roepen en wel die van coördinator technisch zaken jeugd. Doel hiervan is om in toekomst nog meer structuur aan te brengen in de begeleiding en opleiding van jeugdspelers.

Dit alles heeft er uiteindelijk toe geleid dat na een aantal omzettingen en de komst van een aantal nieuwe, enthousiaste bestuursleden het jeugdbestuur met ingang van 1 aug. a.s. er als volgt uit gaat zien:
Dennis Pasman, voorzitter
Marko Derksen, secretaris en ledenadministratie jeugd
Laura van de Pol, penningmeester en contactpersoon meisjesvoetbal
Rob Westervoorde, wedstrijdsecretaris
Ronald Porskamp, technische zaken jeugdafdeling
Edwin Tuller, nevenactiviteiten
Marcel ten Barge, contactpersoon A- tot en met C-klasse
Peter Wolberink, contactpersoon D-klasse
Gerard Platter, contactpersoon E-klasse
Ronald Hulzink, contactpersoon F-klasse

Daarnaast zal er vanaf 1 aug. a.s. ook langzaam een begin gemaakt gaan worden met de trainingen en de start van de nieuwe competitie. Via de leeftijdscoördinatoren van het jeugdbestuur zullen de leiders (en daarna ook de spelers en ouders) van de verschillende teams verdere informatie ontvangen.

\Tevens hoopt het jeugdbestuur de laatste weken van juli en de eerste weken van augustus te gebruiken om met een aantal leiders nog verdere afspraken te maken over het nieuwe seizoen en rekenen we erop dat er alsnog enkele ouders of andere belangstellend bereid gevonden worden om de jeugd te gaan trainen en/of te begeleiden op de zaterdag bij uit- en thuiswedstrijden.

Op vrijdag 28 augustus vindt de “aftrapbijeenkomst” voor de leiders/trainers plaats, waarbij verdere bijzonderheden voor het nieuwe seizoen bekend gemaakt zullen worden.

Voor het overige wenst het jeugdbestuur iedereen een welverdiende, zonnige vakantie toe alsmede veel succes straks in het nieuwe seizoen.