Grol B2 actief voor KinderWensMobiel!

11-09-2009

GROENLO - Het tweede B elftal van s.v. Grol gaat stichting KinderWensMobiel al voetballend steunen. De B2, onder leiding van Harm Baarslag, Gerard Platter, Christof Web en Jan Groesen, gaat op diverse manieren sponsoren in hun eigen omgeving benaderen. Er kan geld ingezameld worden per gewonnen wedstrijd, gemaakt doelpunt of een eenmalig bedrag. De B2 helpt op deze manier mee om voor wenskinderen hun wensdag in vervulling te laten gaan.

Op de foto team B2 met rechts Leonie Giezen (organisatie en bestuur Kinderwensmobiel)

Met het geld worden wensen vervuld, maar het wordt ook ingezet voor een nieuwe ambulance, die nog betere faciliteiten heeft. De gesprekken voor een nieuwe wensmobiel zullen volgende maand van start gaan.

Bewegen is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Niet iedereen kan genieten van een mooie wandeling door het bos of de stad. Veel zieke kinderen in Nederland zijn afhankelijk van apparatuur en hierdoor niet mobiel. Deze kinderen zijn soms ernstig ziek. Voor al deze kinderen is de Stichting KinderWensMobiel opgericht.

Het eindbedrag dat de voetballers binnen halen wordt aan het eind van het seizoen bekend gemaakt en overhandigd aan Sichting KinderWensMobiel.

Wilt u de sportieve prestaties van de voetballers van s.v. Grol steunen en sponsoren, kijk op www.kinderwensmobiel.nl.