Wordt 2009-2010 een geslaagd seizoen?

11-09-2009

Aan het begin van het nieuwe seizoen is het niet verkeerd om alle leden en supporters van onze vereniging wederom te vragen oog te hebben voor ons prachtige sportcomplex alsmede de positieve uitstraling van de s.v. Grol. Door veel vrijwilligers is er de afgelopen jaren hard gewerkt aan o.a. het sportpark Den Elshof alsmede vele andere zaken. Om ook in het komende seizoen bij de s.v. Grol alles op een positieve wijze te laten verlopen, willen we graag nog even onderstaande afspraken in herinnering roepen:

1.  Geen fietsen op ons sportpark, maar ook niet bij de ingang ..!!
De laatste weken valt het weer op dat het voor bezoekers van ons sportpark steeds moeilijker wordt om het sportpark te bereiken. Reden hiervan is de grote hoeveelheid fietsen, die iedere avond en/of in het weekend door gebruikers van ons sportpark bij de ingang wordt neergezet. Zeker uit veiligheidsoverwegingen (bereikbaarheid  van ons sportpark door hulpdiensten) vragen wij een ieder dan ook beleefd doch dringend:  zet je fiets in de daarvoor bestemde fietsenrekken.

2.  Betreden (kunst)grasvelden alleen door sporters en wedstrijdbegeleiders.
Voor het behoud van onze (kunst)grasvelden is het belangrijk dat we er met z’n allen op toe zien dat de velden alleen betreed worden door de spelers, trainers, leiders, scheidsrechters, e.d.. We vragen met name trainers en leiders van (jeugd)wedstrijden er op toe te zien dat supporters plaats nemen buiten de omheining.

3.  Gooi afval en zeker kauwgom in de daarvoor bestemde afvalcontainers.
Het is een kleine moeite, maar het komt het resultaat zeker ten goede. Het zou prettig zijn wanneer alle bezoekers van ons sportpark hun afval in de daarvoor bestemde afvalcontainers deponeren. Zeker de nadelige invloed van o.a. kauwgom en sigarettenpeuken op de (kunst)grasvelden mag hier niet onvermeld blijven. Derhalve ons motto: scoren met afval doe je in de afvalcontainer ….!!!

4. Wees zuinig op de kleding.
De Grol speelt dit seizoen voor het eerst in nieuwe kleding. Het ziet er allemaal geweldig uit en dat willen we de komende vier jaar ook zo houden. Derhalve hierbij nogmaals het verzoek om op gepaste wijze met alle materiaal om te gaan. Waarbij we met name alle spelers er op willen wijzen dat het gebruik van tape om de sokken niet is toegestaan. Niet alleen vanwege de uitstraling, maar zeker ook gelet op het behoud van de kousen.
Laten we er samen voor zorgen dat het ook in het komende seizoen prettig vertoeven is bij de s.v. Grol op het sportpark Den Elshof in Groenlo.