Speelt s.v. Grol straks in de Grolsch veste?

16-09-2009

• Grolsch biedt alle voetballiefhebbers in het Oosten twee maanden gratis Eredivisie Live aan.

• Kijk voor de actievoorwaarden op www.grolsch.nl/eredivisielive en meld je aan.

• Vertel ook al je vrienden, familie en kennissen over deze actie.

• Iedereen die zich aanmeldt, moet aangeven wat zijn/haar favoriete voetbalamateurvereniging is.

• De clubs met de meeste aanmeldingen maken kans op geweldige prijzen.

• In de weken 36 t/m 40 zijn er wekelijks mooie prijzen te winnen. Deze prijzen worden mede beschikbaar gesteld door FC Twente, Heracles en De Graafschap.

• Aan het einde van de actieperiode in week 41 (10 oktober 2009) worden de hoofdprijswinnaars bekend gemaakt.

• De 6 amateurverenigingen met de meeste aanmeldingen voor Eredivisie Live spelen in twee poules wedstrijden tegen elkaar in het Polmanstadion (Heracles Almelo) of op De Vijverberg (De Graafschap Doetinchem).

• De winnaars van beide poules spelen de finale in de Grolsch Veste (FC Twente Enschede).  Deze wedstrijd wordt opgenomen en uitgezonden door Eredivisie Live.

De actie loopt van 28 augustus t/m 10 oktober 2009. Kijk voor de actievoorwaarden
op www.grolsch.nl/eredivisielive. Minimale leeftijd deelname 18 jaar.