Een wedstrijd van het Nederlands Dames elftal bijwonen?

07-10-2009

GA JE MEE NAAR EEN WEDSTRIJD VAN HET NEDERLANDS VROUWENELFTAL

De KNVB biedt de mogelijkheid om voor € 3,- een wedstrijd van het Nederlands vrouwenteam bij te wonen. Zie onderstaand bericht.
Als je mee wilt geef je dan voor zondag 11 oktober op bij Laura van de Pol (06 – 36568558 of Lauravandepol@chello.nl) Bij voldoende deelname gaan we misschien met de bus. Hiervoor zullen wij een extra bijdrage vragen. Geef je dus snel op!

Het Nederlands vrouwenelftal speelt op donderdag 29 oktober 2009 een WK Kwalificatiewedstrijd tegen Macedonië. In het FC Zwolle Stadion wordt om 19.30 uur afgetrapt. Het stadion is reeds om 18.00 uur geopend. Graag bieden we alle leden van uw vereniging (zowel jeugd als senioren) de mogelijkheid deze wedstrijd te bezoeken tegen een gereduceerd tarief. Bij een bestelling van minimaal 10 kaarten is de prijs € 3,00 per kaartje.
Op de coupon, waarmee u tevens uw bestelling kunt plaatsen, vindt u nadere informatie over de voorwaarden van deze actie.Houdt u er rekening mee dat de bestellingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst.
Voor de actie geldt OP = OP!