Grol E6 - SKVW E4G

17-10-2009

Zaterdagochtend 17 oktober trad sv Grol E6 aan tegen SKVW E4G. Door de uitstekende resultaten in de competitie ( 4 gespeeld 12 punten en een doelsaldo dat er niet om liegt: 56-2) begonnen de jongens vol zelfvertrouwen aan de wedstrijd. Rens op doel, Hidde en Kay als het verdedigingsduo, het ijzersterke middenveld met Jordy, Mick en Stan en alleen voorin als sluwe spits Daan. Op de bank hadden we vandaag als super invallers Tijmen en Tom.

Het was vanaf de aftrap al duidelijk dat Grol de bovenliggende partij was. Veel kansen werden niet goed uitgespeeld, waardoor het tot ongeveer halverwege de eerste helft nog 0-0 stond. Toen was daar Stan die voor de 1-0 zorgde en daarmee de motor in de volgende versnelling zette. In rap tempo werd de score door zeer goed combinatievoetbal uitgebreid. Jordy wist voor rust 4 keer het net te vinden en Daan zorgde er met 2 treffers voor dat we met een 7-0 tussenstand de rust in gingen.

In de rust werd bekend gemaakt dat Hidde en Stan plaats maakten voor Tijmen en Tom. Grol vond de 7-0 nog niet genoeg en nog voordat de supporters de koffie op hadden, stonden we met 11-0 voor door 2 doelpunten van Tom, 1 van Daan en de vijfde van de ochtend voor Jordy. SKVW werd geen centimeter ruimte gegeven en door het felle druk zetten liep Grol nog verder weg. Tom verzilverde zijn sterke invalbeurt met 4 treffers en Jordy wist er nog een te maken. Hierdoor werd er opnieuw met deze 16-0 een monsterscore neer gezet en kijken de jongens met vol goede moet naar de wedstrijd van volgende week. Dan spelen we uit tegen AZSV E12 om de koppositie te verdedigen.