Gratis programma voor invullen wedstrijdformulier.

30-10-2009

Grol-leider Robbin Garstenveld heeft een programma gemaakt, zodat je de wedstrijdformulieren niet meer met de pen hoeft in te vullen.
In dit programma kan je jouw spelers selecteren, waarna het programma op een voorgesneden stickervel het wedstrijdformulier print.
Plak deze sticker tijdens de wedstrijddag op het KNVB formulier (uit of thuis kan beide) en je bent klaar. Schrijven is niet meer nodig.

Dit programma heet "Team Leider" en kost normaal € 11,99 (incl. verzendkosten), maar wordt door Robbin volledig gratis aangeboden aan alle jeugdleiders van de S.V. Grol.
Ook de benodigde stickervellen worden gratis thuis bezorgd.

Hoe kom je hier aan?
Stap 1) Ga naar www.voetbalformulier.nl en klik op "AANVRAGEN" links in het menu.
Stap 2) Vul je gegevens duidelijk in(voor een juiste verzending) en vul het wachtwoord in bij "Uw bankrekeningnummer". (het wachtwoord kunt u verkrijgen bij het jeugdbestuur van de sv Grol)
Stap 3) Klik op de knop "Stap 2 van 2". Je komt in een betaalscherm. Betaal niet, je kan hem gewoon wegklikken.

Het programma wordt per mail naar je toegestuurd. De bijbehorende stickervellen worden gratis thuis bezorgd.

Team Leider wordt al door meer dan 1000 leiders gebruikt over heel Nederland!

Verzoek van Robbin: Maak de leider van de tegenstander enthousiast en wie weet gebruikt hij het over een tijdje ook!

Mocht je nog vragen hebben?

www.voetbalformulier.nl
info@voetbalformulier.nl