Grol E9 - HSC'29 Carparc E 10

01-11-2009

Na een hele week herfstvakantie gingen we er weer met frisse moed tegen aan.

We hadden helaas twee blessures in ons team, maar omdat E 6 een vrije zaterdag had konden wij daar mooi gebruik van maken en hebben wij er 3 spelers van geleend.

We begonnen de wedstrijd goed, het liep mooi gelijk op. Na ongeveer een kwartier spelen maakte de tegenstander een doelpunt en snel erna volgde er nog één.

Gelukkig hebben de spelers met hun allen de schouders er ondergezet en kwam er van onze kant een goal.

Hiermee gingen we dan ook de rust in. Na de rust wou het ons helaas niet lukken om er nog een doelpunt in te schoppen. 10 Minuten voor de eindtijd schoot HSC’21 de derde goal en eindigde de wedstrijd met een 1-3 nederlaag.

Ondanks de kleine nederlaag heeft Grol E9 er een mooie prestatie neergezet en hierbij  willen we de invallers van E6 dan ook bedanken voor hun medewerking.