Nieuwjaarsloop voor goed doel

08-12-2009

GROENLO – De jaarlijkse nieuwjaarsloop van de s.v. Grol staat op zondag 3 januari 2010 voor een groot gedeelte in het teken van mensen en families die strijden tegen de gevolgen van kanker. Het team ‘Oost Gelre voor Alpe d’HuZes’ waarin ook een aantal Grolleden fietst zal op 3 juni 2010 meerdere malen de Alpe d’Huez beklimmen. Zij willen met deze actie zoveel mogelijk geld inzamelen voor het KWF Kankerbestrijding.

Ook de s.v. Grol ondersteunt dit initiatief en vraagt daarom aan haar leden om een steentje bij te dragen. Dit willen ze doen door het vragen van een vrijwillige bijdrage bij inschrijving van de nieuwjaarsloop. De opbrengst komt voor de volle 100% ten goede aan het KWF Kankerbestrijding.

Meer informatie over dit fantastische initiatief is te vinden op www.oost-gelrevooralpedhuzes.nl

Voor de nieuwjaarsloop zijn de voetballende jongens en meisjes, seniorenleden, zaalvoetballers maar ook alle ondersteunende leden en overige belangstellenden van harte uitgenodigd om deel te nemen. Voor de verschillende leeftijdsgroepen zijn er net als voorgaande jaren weer leuke prijzen te winnen. Behalve de verschillende wisselbekers en andere individuele prijzen zijn er ook teamprijzen te verdienen.

Aansluitend is iedereen van harte welkom in het clubgebouw voor de nieuwjaarsreceptie. Het programma van de nieuwjaarsreceptie zal voornamelijk bestaan uit de prijsuitreiking van de nieuwjaarsloop en de traditionele nieuwjaarstoespraak van de voorzitter van de s.v. Grol.

Programma:
Opgave nieuwjaarsloop vanaf 09.30 uur in het clubgebouw. Start nieuwjaarsloop 10.30 uur.

Parcours:
Traditionele parcours door Zwolle! (als de weersomstandigheden dat niet toelaten is er een alternatieve route)

Afstanden:
Korte afstand 3,5 km
Lange afstand 10 km

Start nieuwjaarsreceptie 12.30 uur. (de sporthal is van 11.00 uur tot 14.00 uur beschikbaar voor de kinderen).