13-12-2009
Eind augustus hebben alle teams van de s.v. Grol een tas met uniforme Grolkleding uitgereikt gekregen, met daarbij een reglement en wasvoorschrift. Zoals aangekondigd zal er door de ‘beheergroep kleding’ regelmatig een inspectie van de uniforme kleding plaatsvinden. Met name om te checken hoe de Grolkleding zich houdt en of de uitgereikte sets nog compleet zijn. In de winterstop vindt de 1e inspectie plaats. Er zal gecontroleerd worden:
- op de kwaliteit van de kleding en de bedrukking
- op eventuele schade
- of de uitgegeven aantallen nog aanwezig zijn.
Hierbij dan ook het verzoek aan alle leiders / begeleiders van Grol 1 t/m Grol F10 om de tas met kleding in te leveren en wel op:
Zaterdag 19 december a.s. tussen 11.00 en 12.00 uur voor de teams die in het weekend van 19 en 20 december a.s. niet meer hoeven te spelen.
Dinsdag 22 december a.s. tussen 18.30 en 19.30 uur voor de overige teams.
De tas dient ingeleverd te worden bij de medische ruimte, waar de dames van de ‘beheergroep kleding’ tijdens genoemde tijden aanwezig zullen zijn.
Als er schade is aan de tenues, als het aantal niet meer klopt of als je op- of aanmerkingen hebt t.a.v. de uniforme kleding, dan verzoeken wij de leiders / begeleiders om vooraf het bijgaande formulier in te vullen en in de tas mee te laten komen.
In het weekend van 9 en 10 januari 2010 zijn er al weer de eerste oefenwedstrijden gepland. De ‘beheergroep kleding’ heeft de inspectie voordien afgerond. De tassen met kleding kunnen dan ook weer opgehaald worden op:
Woensdag 6 januari a.s. tussen 19.00 en 20.00 uur voor de teams die dat weekend al weer moeten voetballen en zaterdag 9 januari a.s. tussen 11.00 – 12.00 uur voor de overige teams.
- Deze controle geldt niet voor de kleding van de Zaterdagmorgenselectie (gebeurt aan het eind van het seizoen)!
- Aan de begeleiding van Grol 1 het verzoek om ook de uit- oftewel de reservetenues in te leveren voor inspectie.