Uitslagen kruisfinales F-competitie

13-12-2009

In de woensdag F-competitie werd afgelopen woensdag de kruisfinales gespeeld.
Hierin moest Barcelona het opnemen tegen Ajax. Ajax speelde een sterke wedstrijd en had goede mogelijkheden om de wedstrijd naar zich toe te trekken. Maar ook Barcelona was sterk in deze wedstrijd en maakte ook kans op de zege. Na een verbeten duel werd de uitslag 7-3 voor Barcelona.
Vervolgens de wedstrijd tussen PSV en de Superboeren. Ook hier heel veel strijd. De beide coaches hadden hun sterkste formaties het veld in gestuurd. Het spel golfde op en neer, waarbij de beide keeper telkens hun team in de wedstrijd hielden. Toch was het PSV dat won, 8-2.
Zo zijn de wedstrijden om de plaatsen 5 t/m 8 bekend. Om plaats 7 en 8 spelen De graafschap en Ajax tegen elkaar, terwijl PSV het moet opnemen tegen Barcelona om de 5e en 6e plek.

Gaan we verder met de wedstrijd tussen Twente en Real Madrid. Dat Twente de favoriet voor de eindzege is, is al wel een poosje bekend. Zij maakten hun favorietenrol dan ook waar en speelden goed tegen een ook goed spelend Real. Real verloor de strijd met 10-0.
Ten slotte nog de strijd tussen Juventus en Liverpool. Een wedstrijd die, op papier, je doet watertanden. Maar niet alleen op papier was het hoogstaand. De spelers gooiden hun trucendoos helemaal open en gaven zich helemaal om zich te plaatsen voor de strijd om plaats 1. Echter er kon er maar 1 daarvoor door en dat was in dit geval Liverpool. Zij wonnen met 6-4.
De strijd om plek 3 gaat dus tussen Real Madrid en Juventus en Twente moet het in de finale opnemen tegen Liverpool.

Al met al 4 mooie wedstrijden die woensdag 16 december gespeeld gaan worden.
We starten net als anders gewoon om 18.00 uur.
Ik zie jullie woensdag allemaal na de wedstrijd, waar de prijsuitreiking op de tribune zal plaatsvinden.
Trek na de wedstrijd wel even een trainingsjasje aan.