Alsnog een vol voetbalplaatjesboek?

23-01-2012

Veel leden van de s.v. Grol zijn er in geslaagd om het prachtige voetbalplaatjesboek van de s.v. Grol vol te krijgen binnen de daarvoor afgesproken termijn. Uit de reacties die ons bereiken is dat een grote groep leden helaas ook (nog) niet gelukt. Hen willen wij alsnog weer een mogelijkheid bieden om dit mooie naslagwerk vol te krijgen. Eén van onze enthousiaste vrijwilligers (Jaap Frank) heeft aangeboden dit op zich te willen nemen. Hij heeft na het laatste ruilmoment op sportpark Den Elshof alle overgebleven voetbalplaatjes verzameld en inmiddels ook allemaal geselecteerd op team. Hoe komt je alsnog aan de ontbrekende voetbalplaatjes?

- Voor de ontbrekende voetbalplaatjes betaal je € 0,10 per plaatje en al dat geld komt ten goede aan de jeugd van de s.v. Grol.
- Zet de ontbrekende nummers op een lijst en zet daarop je naam en volledige adresgegevens.
- Deponeer envelop met daarin deze lijst en het geld voor het aantal ontbrekende voetbalplaatjes in de brievenbus aan de Morgenzonstraat 14 in Groenlo.
- Jaap Frank zal de ontbrekende voetbalplaatjes voor je verzamelen en die vervolgens bij je in de bus gooien.
- Mocht je nog voetbalplaatjes thuis hebben, dan kunnen die ook bij het genoemde adres ingeleverd worden; mogelijk doe je hier een ander lid van de s.v. Grol heel veel plezier mee.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, stuur dan een mail naar info@svgrol.nl