Ciao, AC Milan komt naar fc Trias!

27-01-2012

Jongens en meisjes van elk niveau van 7 t/m 14 jaar: schrijf je nu in voor het AC Milan Juniorcamp in Winterswijk. Want wie wil dit nu niet? Voetbaltraining krijgen van de officiële jeugdtrainers van de Italiaanse topclub AC Milan… De selectie winnen en uitgenodigd worden in Milaan… Op het jeugdcomplex van AC Milan trainen… Een wedstrijd in het San Siro bezoeken De sterspelers van het 1e elftal ontmoeten.

Kijk jij naar je helden aan de muur voordat je gaat slapen? Beleef jij als voetballer ’s nachts in je dromen de mooiste overwinningen? Maak dan nu van je droom werkelijkheid en schrijf je in voor: Het AC MILAN JUNIORCAMP in Winterswijk
van 30 juli t/m 3 augustus.

AC Milan heeft Sportpark ‘t Huitinkveld als trainingslocatie uitgekozen. Onder toezicht van twee jeugdtrainers van AC Milan vijf dagen lang trainen van 09.30 tot 16.00 uur; Door AC Milan trainers en clubartsen speciaal ontwikkelde oefenstof voor elke leeftijdsgroep; ’s Ochtends technische en tactische oefeningen; ’s Middags verschillende spelvormen; Twee officiële trainingssets waarmee je kunt thuiskomen; Officiële bal van Adidas voorzien van AC Milan Logo Rugtas van Adidas Certificaat van deelname Inclusief alle dagen eten en drinken.

Een tripje naar Milano, zo gek is dat niet!
Doe jij je stinkende best, dan wordt jouw droom misschien wel werkelijkheid. Want twee talenten worden uitgenodigd om naar AC Milan te komen. Stel je voor, dan sta je straks op het gras van sterspelers zoals Mark van Bommel, Clarence Seedorf en Zlatan Ibrahimovic.

Ga vol voor je droom, doe je mee? Geef je dan snel op, want vol is vol! Meer informatie en inschrijving op www.milanjuniorcamp.nl

Arrivederci!