Ballonvaart Marveldtoernooi

12-03-2012

Traditioneel had de afsluiting van het 22e Internationale Marveldtoernooi op de zondagavond weer een extra feestelijk tintje want onder alle vrijwilligers werd een ballonvaart verloot. Deze ballonvaart is beschikbaar gesteld door de Grolsch als dank voor de inzet van al die vrijwilligers. Een fantastisch gebaar waarmee 12 vrijwilligers die avond blij gemaakt konden worden. Het heeft even geduurd alvorens die ballonvaart kon worden ingepland maar op zaterdag 17 maart a.s. om 16.30 uur is het eindelijk zover. De twaalf winnaars gaan dan de lucht in vanaf sportpark Den Elshof. De gelukkige prijswinnaars zijn: Antoon Frank, Hemmie Oolthuis, Robin Brockötter, Tim Wekking, Hennie Wildenborg, Carry Walterbos, Marjolein Houwer, Jeroen Groot Zevert, Bart Lucassen, Willie Porskamp, Jos Nijland en Mattijs Wassink. Belangstellenden zijn die middag van harte welkom. Het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi en de Grolsch wenst hen een mooie vaart toe en vooral heel veel plezier!