Presentatie deelnemersveld 23e Internationale Marveldtoernooi

22-03-2012

Op zaterdag 24 maart a.s. om 17.30 uur zal tijdens de jaarlijks gehouden voorjaars Fancy Fair van de VSVG door het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi het deelnemersveld bekend worden gemaakt voor het 23e Internationale Marveldtoernooi.
Het toernooi, dat dit jaar gehouden zal worden in het weekend van 1, 2 en 3 juni a.s., belooft weer een waar spektakel te worden!

Het deelnemersveld van de 23e editie zal bekend worden gemaakt middels een fantastische presentatie van de teams, waarna  aansluitend  de loting zal  volgen. Wat vast staat is dat het bestuur er wederom in  geslaagd is een zeer sterk internationaal deelnemersveld naar Groenlo te halen, waaronder een aantal  verrassende nieuwkomers.
Topclubs uit binnen- en buitenland zullen tijdens het toernooiweekend hun voetbalkunsten weer vertonen. Om uiteindelijk op zondagmiddag 3 juni a.s. in de finale te strijden om de prachtige bokaal en de titel toernooiwinnaar van het Internationaal Marveldtoernooi 2012.

Nieuwsgierig geworden?
Kom dan zaterdag 24 maart a.s.  naar  het sportcafé Den Elshof.
Iedereen is van harte welkom!
De presentatie begint om 17.30 uur