Clubblad nog voor Pasen in de bus

01-04-2012

Aanstaande donderdag is het zover. Dan verschijnt namelijk het eerste clubblad van dit jaar.
Voor Pasen nog heeft ieder lid en/of relatie dit clubblad in de brievenbus of de deurmat liggen. Als clubbladredactie verheugen wij ons zeer op deze uitgave. Het clubblad heeft namelijk een metamorfose ondergaan, op meerdere terreinen, maar het blijft uw oude vertrouwde clubblad.
Als redactie zijn wij zeer enthousiast, en bezorgt het ons de nodige lentekriebels. Hopenlijk u/jullie allen ook straks.

Om alvast een tipje van de sluier op te lichten over het nieuwe clubblad, hierbij alvast de voorpagina, zoals deze alle 4 de edities de inhoud van het clubblad zal sieren. De voorpagina is evenals de lay-out verzorgd door John Ligtenberg Vormgeving. Het drukken is in vertrouwde handen van Weevers Grafimedia in Groenlo. Over de inhoud laten we nog niets los, maar in deze uitgave leuke achtergrondverhalen van ondermeer een Grolsponsor, een Grolteam, een nieuwe Grolgeleding, een arsenaal aan ‘Tekkels’, leuke foto’s, etc. Laat u verrassen.

Henri Walterbos
(Hoofdredacteur)