Spektakel en spanning in AH – F competitie!!

12-04-2012

Ook de 4e ronde van de Albert Heijn Wallerbosch F-competitie is gespeeld.
Het was een prachtige voetbalavond wat betreft het weer. Niet te koud en droog.
Ook betreffende het voetbal een prachtige avond.

Om te beginnen PSV - Ajax.
Het ging lekker tegen elkaar op met super ijverige spelers die allemaal de overwinning wilden. Alle twee de teams hadden namelijk hun toeschouwers beloofd te zullen winnen. Uiteindelijk was het Ajax dat er met de winst vandoor ging, 9 – 3.
Op veld 3 was het, jahaaa nu al, een echte topper. Inzet de koppositie.

Twente tegen Juventus, oftewel ‘de Tukkers’ tegen ‘de oude dame’. Het was een wedstrijd om je vingers bij af te likken. Wat een inzet en wat een strijd. Twente was eigenlijk de hele wedstrijd de bovenliggende partij, maar uiteindelijk was de strijdlust van Juventus toch groter. Het werd 6 -2 voor Juventus en staan op dit moment aan kop in de competitie.

Op het hoofdveld waren ook 2 wedstrijden waar je op voorhand al van smult. De Graafschap tegen Real Madrid en Barcelona tegen Liverpool.  We beginnen met de Super Boeren tegen de Madrilenen.
Spanning tot de laatste minuut. De coaches hadden de hele week hard gewerkt om de teams op scherp te zetten. Het was dan ook een pracht wedstrijd met ongekende hoogstandjes. Uiteindelijk verloor de Graafschap de wedstrijd met 1- 3.

Rest mij nog de Europese topper. Barca tegen Liverpool. Ook hier was afgelopen week goed getraind. Bij Barcelona zelfs achter gesloten deuren. Nou dat was te zien. De spelers vlogen er vanaf de 1e minuut vol in. De spitsen verschenen regelmatig alleen voor de keeper. Echter was het  Liverpool dat de punten in de zak stak en won met 4 -2

Tot zover ronde 4. Al met al een ronde met veel spektakel, spanning en prachtige momenten.
Wilt u een keer komen kijken, dat kan. Elke woensdag vanaf 18.00 uur bent u welkom op sportpark Den Elshof te Groenlo.
18 april wordt de 5e speelronde gespeeld!!