Juventus koploper in AH-F competitie

20-04-2012

De spanning is weer terug in de Albert Heijn Wallerbosch F- competitie. Hierbij het verslag van deze prachtcompetitie.

Om te beginnen een wedstrijd van eigen bodem, Twente tegen De Graafschap. Beide teams hadden zich goed voorbereid en waren zeer fanatiek. Het werd dan ook een spannende wedstrijd met goed voetbal en een boel doelrijpe kansen. Uiteindelijke trok Twente aan het langste eind en won met 5 – 0.

De volgende wedstrijd die op het programma stond was die tussen de koploper Juventus en Barcelona. Het was goed te zien dat het 2 topteams betrof, want de hoogstandjes waren prachtig om te zien. Barcelona stond in de eerste helft met 2 – 0 voor, wat voor de Italianen even een dip was, omdat ze nog geen wedstrijd hadden verloren. Echter de tweede helft vochten ze terug en de spanning liep hoog op. Beide coaches waren trots op hun spelers en gingen uiteindelijk  met 1 punt naar huis. Stand  5 -5.

Op het hoofdveld was de wedstrijd tussen PSV en Liverpool. Liverpool begon fel aan de wedstrijd en voor PSV er erg in had stond het al op een bijna niet overbrugbare achterstand. De rust deed blijkbaar goed voor de Eindhovenaren en ze lieten weer prachtige hoogstandjes zien. Echter heeft dit niet mogen resulteren in meer doelpunten voor PSV. Liverpool won de wedstrijd met 6 -2.

Wat rest is de wedstrijd tussen Ajax en Real Madrid. Op papier een wedstrijd om van te smullen. En dat werd het ook. Het publiek werd getrakteerd op een mooie en spannende wedstrijd. Beide teams speelden vol op de aanval en kregen regelmatig de handen van de toeschouwers op elkaar. Uiteindelijk won Ajax de wedstrijd met 9-2.
Woensdag aanstaande is er weer een topper, Twente- Ajax. Verder zijn er ook nog drie andere interessante wedstrijden. Met nog 2 wedstrijden te gaan voor de kruisfinales, moeten er nog veel beslissingen vallen.

De moeite waard om zelf te gaan kijken. Tot woensdag