Fantastische doelpunten en enthousiasme in de AH-F competitie!!

27-04-2012

In de voorjaarseditie van de F-woensdagcompetitie lieten de spelers van de topploegen zien dat het mooie droge weer hun prestaties wel degelijk beïnvloed. De combinaties die de teams lieten zien, waren beter dan ooit, er vielen fantastische doelpunten en het enthousiasme was van de gezichten van de spelers af te lezen. Het resultaat was dan ook dat de supporter, die de fiets of auto naar het Grolveld had genomen om dit spektakel te gaan bekijken, de grote winnaar was van deze middag.

Dan de wedstrijden, die zoals al gezegd, fantastisch waren: Twente – Ajax  kenmerkte zich door het fanatisme van de spelers. Het degelijke Twente had de handen vol aan het fris ogende Ajax. In de laatste minuut was de stand 6-2 in het voordeel van de Amsterdammers.

Op het hoofdveld moesten PSV en de Graafschap het tegen elkaar opnemen. Het duel werd gekenmerkt door passie en mooi voetbal. Volgens menig supporter ging het ‘mooi tegen elkaar op’. De uitslag die na veertig minuten op het scorebord stond, was 2 – 1.
Barcelona – Real Madrid was een duel tussen twee giganten. Een enorme dosis aan inzet werd door de beide teams getoond. Dit resulteerde in een kwalitatief hoogstaande wedstrijd. Doordat Barcelona net iets beter met de kansen omsprong en met dank aan hun uitstekend keepende sluitpost won het de wedstrijd met 2 -1.

Het laatste duel dat op het programma stond was Juventus-Liverpool. Juventus, de koploper, was in topvorm, maar volgens de toeschouwers misten de topspelers hun vaste coach Pieter. Dit werd de tweede helft van het duel bevestigd. Helaas voor de Italianen gingen ze voor het eerst in de AH – competitie zonder punten naar huis. Liverpool won met 5 -4 van Juventus.

Bovenstaande uitslagen hebben er voor gezorgd dat het ongekend spannend blijft in de AH – F woensdagcompetitie. Niets is nog beslist en de komende weken zullen de teams dan ook alles moeten geven om bij de eerste vier te gaan eindigen. Het zal nog een fantastische strijd worden.
Wilt u een keer komen kijken, dat kan. Elke woensdag vanaf 18.00 uur bent u welkom op sportpark Den Elshof te Groenlo.
Houdt er wel rekening mee dat er aankomende week, woensdag 2 mei geen F-competitie is vanwege een wel verdiende vakantie van de spelers.

Bekijk hier de foto's

Fijne vakantie en 9 mei wordt de 7e  ronde gespeeld.