Kruisfinales AH Wallerbosch F- competitie bekend.

13-05-2012

Afgelopen woensdag waren de laatste poule wedstrijden van de mooiste competitie ter wereld, de Albert Heijn Wallerbosch F-competitie. Er was weer spanning alom en er werd gestreden om elk punt. Ook waren er nog enkele belangrijke verschuivingen in de stand.

We beginnen ons verslag met de wedstrijd tussen De Graafschap en Barcelona. De Graafschap, dat helaas nog maar met 1 punt onderaan stond, was niet van plan om het hierbij te laten. Het streed een sterke strijd tegen het altijd lastige Barcelona. Ook Barcelona wilde nog een plekje winnen op de ranglijst, dus ging het lekker tegen elkaar op. Zo werd de uitslag dan 1 -1.

Waar ook nog het een en ander op het spel stond was PSV tegen Twente. Het werd een heet potje, waarbij alle spelers alles uit de kast trokken om het de tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken. De gemoederen liepen hoog op. De eindstand werd 4 – 2 voor PSV.

Dan komen we bij een echte topper, de nummer 1 tegen de nummer 6. Oftewel Juventus tegen Real Madrid. En dat het een topwedstrijd was, was goed te zien. Mooi en goed verzorgd voetbal werd tentoon gesteld. Het publiek werd getrakteerd op een prachtig, spannend duel. Waarbij de oh`s en ah`s regelmatig te horen waren. Juventus was aan het eind de sterkste en won met 3 - 0.

Tot slot de wedstrijd tussen Ajax en Liverpool. Ook hier weer een hoog niveau. De trainers hadden de beste spelers mee genomen en die spelers lieten de trainers zien dat ze de juiste keuze hadden gemaakt. Het was een genot om te zien dat de ene na de andere kans werd gecreëerd. Het eindigde in een gelijkspel 3 -3.

Zo komen we tot de volgende kruisfinales:

Wedstrijd Veld Scheidsrechter
Juventus - Twente Veld 3 Luc ten Broeke
Ajax - Liverpool Veld 3 Jelmer Rijkenbarg
PSV - Graafschap Hoofdveld Bart Huijskes
Barcelona - Real Madrid Hoofdveld Barend Soer

Vier pracht wedstrijden die gespeeld gaan worden op woensdag  16 mei a.s.
Graag tot dan………op Sportpark Den Elshof.