Inname kleding op 5 en 7 juni 2012

21-05-2012

Beste jeugdvrijwilligers,

Het einde van het seizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat de kleding en overige materialen weer ingeleverd moet worden.

De trainers(sters)/leiders(sters) die aan het eind van het seizoen stoppen moeten de coach jas en het trainingspak inleveren op het aangegeven tijdstip van hun team ( zie schema).

Het komt er op neer dat de volgende materialen dienen te worden ingeleverd:

• Kleding teams (shirts, broeken en kousen) in de bijbehorende tas;
• Trainingspakken spelers van de teams;
• Trainingspak jeugdvrijwilligers (indien je stopt);
• Coach jas jeugdvrijwilligers (indien je stopt);
• Hesjes;
• Waterzakken.

Tip:
Controleer voor het inleveren de kledingtas en bij eventuele vermissingen het totaal bedrag alvast te innen bij de spelers (shirt € 22,50, broeken € 15,00 en keeperstenue € 45,00) zodat jullie direct het bedrag kunnen afdragen tijdens de eindcontrole. Vermiste kousen worden dit jaar niet in rekening gebracht omdat alle teams nieuwe kousen krijgen.

Data:
De geplande data voor inname zijn dinsdag 5 juni 2012 en donderdag 7 juni 2012.
In de bijlage vind je op welke dag en welk tijdstip je ingepland staat om de kleding en materialen in te leveren. INNAME SCHEMA
- De F-pups kunnen op beide avonden vanaf 19.00 uur hun tenues inleveren.
- De spelerspassen van de jeugdafdeling moeten ook op deze avond ingeleverd worden.

Niet – teamgebonden- vrijwilligers,
De vrijwilligers die aan het eind van dit seizoen stoppen en die wel een trainingspak/ coachjas hebben, maar geen deel uit maken van een team kunnen op dinsdag 5 juni en donderdag 7 juni vanaf 19.00 uur tot 20.30 uur hun spullen inleveren.

De kledingcommissie heeft een blanco registratieformulier toegevoegd, willen jullie zo vriendelijk zijn om deze alvast in te vullen en mee te nemen zodat de inname vlot kan verlopen. BLANCO FORMULIER

We rekenen op jullie medewerking…

Vriendelijke groeten,

Namens de kledingcommissie