Afscheidswedstrijd Grol 1 - oud Grol 1

11-06-2012

Grol neemt afscheid van doelman Dennis Dibbets en aanvoerder Tom Kaak. Na een periode van 15 jaar onafgebroken in de hoofdmacht van Grol het doel te hebben verdedigd zal doelman Dennis Dibbets, maar ook aanvoerder Tom Kaak (7 jaar) op zondag 1 juli in een afscheidswedstrijd een punt zetten achter hun voetbalcarrière als speler van het eerste elftal.

Zij zullen een wedstrijd spelen tegen een elftal dat volledig zal bestaan uit voetballers waarmee zij in al die jaren hebben gespeeld. Op een enkele afzegging na hebben velen hun komst toegezegd. Ook zal een aantal trainers en begeleiders uit al die jaren die middag aanwezig zijn om een steentje bij te dragen. Een middag waar vele herinneringen nog eens de revue zullen passeren.

De wedstrijd is gratis te bezoeken op sportpark Den Elshof in Groenlo en begint om 13.30 uur

Na de wedstrijd, zal er voor diegene die dat willen gelegenheid bestaan om hen persoonlijk de hand te drukken in ons immer zo gezellige Sportcafé Den Elshof.

Grol zal op maandag 30 juli, samen met nieuwe trainer Jos Heutinck, de draad weer oppakken als voorbereidingen op het nieuwe seizoen.