Rabobank Cooperatiefonds - Stem

20-06-2012

Geachte leden van de sv Grol,

Elk jaar geeft de Rabobank uit het coöperatiefonds geld aan verenigingen en andere instellingen in Groenlo. Daarvoor kan elke vereniging of stichting een bepaald doel aandragen. De Rabobank kiest er alvast een aantal uit en op een aantal doelen kan gestemd worden.

Hoeveel geld men uiteindelijk krijgt, wordt bepaald op een speciale ledenbijeenkomst van de Rabobank.
Dit jaar zijn er intussen door de Rabobank vier doelen geselecteerd. Het zijn projecten van de EHBO Groenlo, het Groenlose Ondernemers Verbond, Zorgcombinatie Marga Klompé en de stichting Stolperstenen Groenlo.

De sv Grol heeft ook een doel ingediend, namelijk de aanschaf van een nieuwe tent voor jeugd-activiteiten. De huidige blauw-witte tent is dringend aan vervanging toe. Het is de bedoeling de nieuwe tent ook kosteloos aan andere verenigingen in Groenlo uit te lenen.

De aanvraag van de sv Grol is op de lijst met aanvragen geplaatst waarop men kan stemmen. Met twee andere aanvragen. Op deze drie aanvragen kan dus gestemd worden. Wie de meeste stemmen krijgt , wordt alsnog toegevoegd aan de reeds geselecteerde doelen en heeft zeker een prijs.

Het bestuur vraagt iedereen die klant is bij de Rabobank te stemmen op de ingediende aanvraag door de sv Grol.

Dit kan nog tot en met 15 juli.

En wel via de website www.rabobank.nl/achterhoek-oost.

Namens onze jeugd danken wij alvast iedereen voor zijn stem.

Bestuur sv Grol