Jeugdvrijwilligers nieuw(s)

06-07-2012

Na vele gesprekken en telefoontjes is het de contactpersonen van het jeugdbestuur, met ondersteuning van de commissie opleiding en vorming, gelukt om de begeleiding van de teams voor aankomend seizoen, zo goed als rond te krijgen.

Vacatures
De vacatures die nog resten, zullen zo snel mogelijk op de website van s.v. Grol worden geplaatst. U kunt ze vinden onder ‘vacaturebutton’. Hou de website dan ook in de gaten en help ons om ook de laatste vrijwilligers bij de teams te krijgen.

Gestopte en (nog) niet ingedeelde begeleiders
De intentie is om iedere gestopte en ook niet- ingedeelde begeleider te spreken. Velen zijn al benaderd en wij gaan hier mee door tot dat iedereen iets van ons heeft gehoord. Eigenlijk gaan we er van uit dat je als Grol- liefhebber een vrijwilliger voor het leven bent, waar we hopelijk altijd op terug kunnen vallen indien dat weer nodig is.

Bedankje voor de jeugdvrijwilligers van het seizoen 2011/2012
Ook dit jaar hebben we voor de jeugdvrijwilligers, die actief zijn geweest in het vorige seizoen een bedankje in de vorm van een cadeau. De barbecue, waarvan u gewend bent dat deze door het Grolbestuur wordt georganiseerd, wordt vervangen door een grote vrijwilligersavond. Hierover wordt u in de loop van aankomend seizoen geïnformeerd.
Het bedankje voor de gestopte begeleiders komen we iedereen in de zomervakantie aan huis brengen.

Maatschappelijke stage
Bij de teams voor volgend jaar zijn er nog genoeg plekken om op te laten vullen door leerlingen die een maatschappelijke stage moeten afwerken. We zullen een
wervingsbericht op de site en op de scholen plaatsen hier over in augustus. Weet je iemand die zich nu al op wil geven voor een MaS dan kan dat door contact op te nemen met coördinator MaS : Miriam Menzing 06-42886181.

Teaminfo nieuwe teams
Alle teams hebben volgend seizoen de mogelijkheid om gebruik te maken van het teaminfo en spelersvolgsysteem Talento. Dit jaar is het nog zo dat alle accounts van de begeleiders pas na 15 juli kunnen worden aangemaakt. Jullie zullen dus pas op ongeveer 1 augustus bij jullie teaminformatie terecht kunnen. Vind je dit te laat en heb je eerder behoefte aan informatie, vraag dan je teaminformatie per mail aan bij de Jeugdvoorzitter Dennis Pasman, dennispasman@hotmail.com .

Aftrapbijeenkomst voor nieuwe jeugdvrijwilligers
Om alle nieuwe begeleiders bij te praten over het nieuwe seizoen, willen we op vrijdag 24 augustus met alle nieuwe jeugdvrijwilligers bij elkaar komen voor een aftrapbijeenkomst voor nieuwe leiders. Zet deze datum alvast in je agenda. Een officiële uitnodiging volgt nog.

Aftrapbijeenkomst per klasse voor alle jeugdvrijwilligers
De aftrapbijeenkomst voor alle jeugdvrijwilligers zal dit jaar anders georganiseerd worden dan voorgaande jaren. Het is de bedoeling dat er in de week nadat de eerste competitieronde is gespeeld een vergadering wordt belegd voor alle vrijwilligers per klasse van het seizoen 2012/2013 en de opstart daarvan te bespreken. Heeft u nu al vragen, neem dan contact op met de betreffende contactpersonen in het jeugdbestuur of van het COV.

Wij wensen u een fijne vakantie toe. Tot in het aankomende seizoen!!!

Jeugdbestuur en COV s.v. Grol