Nieuw Beheerteam Sportpark

11-07-2012

Het beheer van het hele sportpark Den Elshof is een voortdurend aandachtspunt. Om de kwaliteit zo hoog te houden als nu en zelfs nog op een hoger niveau te brengen is een vorm van dagelijks beheer eigenlijk noodzakelijk. Daarom is de Stichting Exploitatie Accommodatie (SEAG), met ondersteuning van het hoofdbestuur van de sv Grol, gekomen tot een compact Beheerteam met korte onderlinge lijnen. Dit Beheerteam vormt de schakel tussen de SEAG , in de persoon van het hoofdbestuurslid accommodatiezaken tevens voorzitter SEAG , en de drie uitvoerende taakgroepen binnen de sv Grol.

Die drie taakgroepen houden zich bezig met :
a. Beheer van de buiten-accommodatie (Woensdaggroep)
b. Beheer van de gebouwen (Maandaggroep)
c. Directe wedstrijdvoorzieningen (Parkdienst)

Het Beheerteam is verantwoordelijk voor :
-het signaleren van onvolkomenheden op het sportpark o.a. via het Meldpunt Accommodatie
-het laten herstellen van deze onvolkomenheden door Maandaggroep of Woensdaggroep
-het zelf herstellen van kleine onvolkomenheden
-het beheren van specifieke uitingen op het sportpark (vlaggen, bordjes, klokken e.d.)
-het actueel houden van de taken van de Parkdienst
-het opstellen van het wekelijks rooster van de Parkdienst
-het bestellen van materialen onder verantwoordelijkheid van de SEAG
-het toezicht organiseren op het verantwoorde gebruik van kleedkamers en velden
-het toezien op het beheer en het gebruik van de losse doelen op de velden
-het opstellen en laten uitvoeren van een jaar-onderhoudsschema

Het Beheerteam bestaat uit vertegenwoordigers van drie taakgroepen:
a. Woensdaggroep: Cor Migchielsen
b. Maandaggroep: Tonnie Theissen
c. Parkdienst: Tonny Hartman

Meldingen over het sportpark kunnen gedaan worden via het Meldpunt Accommodatie dat op de website van de sv Grol staat (button rechterkolom Homepage)

Deze informatie is ten alle tijde na te lezen onder de Meldpunt Accommodatie button op de website van de sv Grol.