Trainer Jos Heutinck blikt vooruit op de wedstrijd tegen Dieze West

29-08-2012

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van Grol 1 zal trainer Jos Heutinck op de website een voorbeschouwing geven. Hierbij de 1e voorbeschouwing.

Beste Voetballiefhebbers,

Allereerst vanaf deze plek een woord van welkom aan spelers, begeleiding, bestuur en natuurlijk supporters van Dieze West uit Zwolle op ons prachtige complex ‘Den Elshof’. Een woord van dank uitspreken naar de vele vrijwilligers die dit allemaal mogelijk maken is hierbij ook zeker op zijn plaats.

Deze wedstrijd in de 2e klasse J zal onder leiding staan van de Dhr. J.W.A.M. Kok uit Ulft, die ik net als onze gasten van harte welkom heet op ons complex.

Ons prachtige “Blauw-Wit” legioen zullen we tegen Dieze West weer net als altijd goed kunnen gebruiken en ik hoop op een uitstekende opkomst en steun zoals de selectie dat de afgelopen seizoenen vaak heeft mogen ervaren. Alvast onze dank hiervoor.

De bal gaat eindelijk weer rollen om het “echie” met wedstrijden waarin we zullen moeten aantonen dat we klaar zijn om een goede start te maken in dit nieuwe uitdagende seizoen. Terug kijkend naar onze voorbereiding, kunnen we stellen dat er een stijgende lijn zit in onze prestaties. Een ronde verder in het bekertoernooi is dan ook een verdiende beloning voor de spelers die dit bewerkstelligd hebben. Dat we als selectie deze lijn zeker door moeten trekken hoef ik de spelers niet uit te leggen, dit besef is voldoende aanwezig! Als de spelersgroep dit besef kan vertalen in prestaties dan is er een mooie basis aanwezig om zondag voor eigen publiek de eerste 3 punten binnen te halen tegen deze uitstekende tegenstander uit Zwolle.

Dieze West heeft de laatste jaren de bekende wind duidelijk in de zeilen. De ploeg promoveerde in 3 jaar tijd van de 5e naar de 2e klasse van de KNVB. Dit gegeven geeft veel weer over de voetballende kwaliteiten die de selectie bezit.

Direct vol aan de bak en laten zien welke kant we dit seizoen op willen, lijkt me een mooi uitgangspunt.

Jongens, Voor en met elkaar!

Beste supporters, kom zondagmiddag massaal naar “Den Elshof” om deze twee uitstekende ploegen aan het werk te zien.

Tot zondag,

Jos Heutinck