Betting Ressing nieuwe Hoofdsponsor afdeling Senioren

10-09-2012

Op zaterdag 8 september waren Henri Betting en Pascal Wijnen van Betting Ressing aanwezig op sportpark Den Elshof om, in het bijzijn van het Hoofdbestuur, het contract te ondertekenen voor het Hoofdsponsorschap van de afdeling Senioren van de s.v. Grol.

Betting Ressing Tegels & Natuursteen is 1 van de belangrijke materiele sponsoren van het renovatieprojekt van kleedkamers 3 t/m 9, die op dezelfde dag weer officieel in gebruik zijn genomen. Naast dit project heeft men ook toegezegd het tegelwerk in toekomstige projekten, zoals inrichting van het nieuwe wedstrijdsecretariaat, de renovatie van kleedkamers 1 en 2 en eventuele uitbreiding van kleedkamers, materieel te sponsoren. Het contract van Betting Ressing loopt t/m het seizoen 2015 - 2016. Als s.v. Grol zijn we hen hier natuurlijk zeer dankbaar voor.

Naast Unive Verzekeringen als hoofdsponsor van de gehele vereniging en kledingsponsor Grol 1 en Rabobank Achterhoek Oost als hoofdsponsor van de jeugdafdeling is dus nu Betting Ressing, als tegenprestatie voor de geleverde sponsoring, hoofdsponsor geworden van de afdeling Senioren, met de daarbij behorende PR mogelijkheden.

Pascal Wijnen heeft 2 zoons bij de s.v. Grol voetballen en is zelf jeugdleider en is dus al zeer nauw bij de s.v. Grol betrokken. Henri Betting is een op en top verenigingsman bij K.S.V. in Vragender en weet dus hoe belangrijk sponsoring is voor een vereniging zoals de s.v. Grol. Ook hij kent de s.v. Grol goed.

Van links naar rechts: Henri Betting, voorzitter Hans Scheinck en Pascal Wijnen.