Gerenoveerde kleedkamers officieel in gebruik

10-09-2012

Op zaterdag 8 september zijn de gerenoveerde kleedkamers weer officieel in gebruik genomen. Het betreft de kleedkamers 4 t/m 9 die door uitbreiding met 1 kleedkamer nu kleedkamers 3 t/m 9 zijn geworden.

Yvonne Klein Gunnewiek onthulde het bord met daarop de namen van de personen en bedrijven die deze renovatie mogelijk hebben gemaakt. De renovatie betreft de aanleg van nieuw installatiewerk, een nieuwe vloer, nieuwe wanden en nieuwe plafonds. O.a. door materiele sponsoring van Alferink Installatietechniek, Betting Ressing Tegels en Natuursteen, Lurvink Afbouw en Wellink Technisch Buro en financiele sponsoring door de V.S.V.G is een en ander mogelijk gemaakt. Ook de handdoekenactie en de actie scoren voor de kleedkamers was een groot succes waaraan diverse leden van de s.v. Grol als ook bedrijven een grote bijdrage hebben geleverd. Last but not least was natuurlijk een en ander niet mogelijk geweest van de inzet van een groot aantal vrijwilligers. Om dit te vieren was er na de onthulling van het bord een gezellig samenzijn in de serre van het sportcafe.

Yvonne Klein Gunnewiek onthult het bord met de namen.

De personen en bedrijven die de renovatie mogelijk hebben gemaakt.

Het bord is onthuld in aanwezigheid van vrijwilligers en sponsoren.

In de serre onder het genot van een hapje en een drankje bedankt voorzitter Hans Scheinck de aanwezige vrijwilligers en sponsoren.