Business Club sv Grol bijeenkomst groot succes

16-09-2012

Veertig donateurs van de Business Club sv Grol kwamen op zondagmiddag 16 september bij elkaar op sportpark Den Elshof. Voorzitter van de BCG Matthijs Roorda heette ze van harte welkom onder het genot van een kopje soep en een broodje. Matthijs kon vermelden dat de BCG dat nu bijna een jaar bestaat al 90 donateurs heeft. De aanwezige sponsors kregen vervolgens een kijkje achter de schermen bij de sv Grol door een tweetal presentaties van voorzitter Hans Scheinck en Gerrit Westerhof vrijwilliger bij de woensdaggroep. Daarna was er een rondleiding over het sportpark door Cor Migchielsen en Tonnie Theissen. Aansluitend zagen de sponsors Grol 1 met 3 - 1 winnen van een pittige tegenstander Luctor et Emergo 1 uit Almelo. De middag werd afgesloten met een hapje en een drankje in aanwezigheid van trainer Jos Heutinck die zijn ervaringen tot nu toe deelde met de groep.

Ontvangst door voorzitter van de BCG Matthijs Roorda.

Uitleg over de accommodatie door Gerrit Westerhof vrijwilliger bij de woensdaggroep.

Interview met trainer Jos Heutinck.