Trainer Jos Heutinck blikt vooruit op de wedstrijd tegen Wijhe 92

11-10-2012

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van Grol 1 zal trainer Jos Heutinck op de website een voorbeschouwing geven. Hierbij de voorbeschouwing op de wedstrijd tegen Wijhe '92 1 van zondag a.s.

Beste Voetballiefhebbers,

Vanaf deze plek allereerst een woord van welkom aan onze gasten uit Wijhe.

Wijhe ’92 is de competitie gestart met 8 punten uit 5 wedstrijden.

Afgelopen weekend had de ploeg van trainer/coach Alex Booij geen competitieverplichtingen in verband met het 100-jarig jubileum van onze buren WVC.

De ploeg won thuis van SDC’12 (1-0) en ATC’65(2-1), speelde vervolgens gelijk tegen KOSC (1-1) en Victoria ’28 (2-2),en verloren werd er uit bij Luctor (2-0).

Hiermee bevinden zij zich op een uitstekende middenmoot positie op de ranglijst.

Grol zal zondag de gelegenheid krijgen om de “nare smaak”van de kansloze nederlaag tegen ATC’65 weg te spoelen. Dat we hierin niet alleen goede wil, passie, strijd en mentaliteit nodig hebben spreekt voor zich. Ook zullen we geleerd moeten hebben van de fouten die er gemaakt zijn als team. Dit hebben we in de nabespreking ook uitgebreid en op een uitstekende manier behandeld.

Het team zet met 4 overwinningen (op rij), 1 keer gelijk en een nederlaag (tegen ATC’65) een uitstekende serie neer in deze 2e klasse J. Zeker geen reden om zaken in en rondom het elftal te veranderen. Het team heeft vertrouwen op basis van de resultaten afgedwongen. Wel zullen we met de hele groep moeten uitstralen dat we deze “misstap” willen recht zetten. Kan bijna niet mooier dat je hiervoor een week later alweer de gelegenheid voor krijgt!

Ik hoop op een massale opkomst van ons trouwe publiek die het team steunt in deze mooie strijd tegen deze uitstekende tegenstander uit Wijhe.

De wedstrijd zal onder leiding staan van Mevr. F.M. Hoogendijk die ik bij deze van harte welkom heet op ons sportpark”Den Elshof”.

Ik ga uit van een scherp en getergd s.v.Grol dat wil laten zien dat ze zeker een woordje gaan meespreken in deze 2e klasse J.

Wens iedereen een fijne en sportieve wedstrijd toe.

Tot zondag op “Den Elshof” om 14.30 uur.

Jos Heutinck