Stem 5 november op de sv Grol

30-10-2012

Kom naar de bijeenkomst Rabobank Coöperatiefonds

De S.V. Grol is met zijn inzending voor de aanschaf van een nieuwe tent voor onder andere het D- en C- kamp genomineerd voor een prijs van het Rabobank Coöperatiefonds.

Op 5 november a.s. gaan de kampleiders Jordy Overkamp en Bjorn Koldeweij een spectaculaire presentatie geven om zo hoog mogelijk te eindigen.

Deze tent kan en zal dan tevens gebruikt worden door collega sportverenigingen, buurtverenigingen en Marveld Recreatie.

De leden van de Rabobank mogen tijdens deze avond beslissen over de uitslag. Ben je lid van de Rabobank en heb je een S.V. Grol hart kom dan naar deze avond zodat we het doel, de aanschaf van een tent, kunnen verwezenlijken.

De oude tent in gebruik voor het D-kamp.

Alleen leden van de Rabobank kunnen dus stemmen op deze avond en hebben als het goed is ook een uitnodiging voor deze avond ontvangen.

Twijfel jij of je lid bent, dan is een simpel telefoontje aan de Rabobank voldoende om dit zeker te stellen.

Agenda ledenavond 5 november:
19.30 uur Ontvangst
20.00 uur Opening
- Ontwikkelingen Rabobank Achterhoek-Oost
- Bijpraten ledenraad Groenlo
- Benoeming leden van de ledenraad
- Mededelingen
- Rondvraag
- Sluiting officiële gedeelte
21.00 uur Korte pauze
21.15 uur Het Coöperatiefonds
22.30 uur Informeel samenzijn

Wie zijn de andere 4 genomineerden?
1 EHBO Groenlo;
2 Groenlose ondernemingsverbond;
3 Zorgcombinatie Marga Klompé;
4 Stichting Stolperstenen Groenlo.

De S.V. Grol begint als eerste met haar presentatie op 5 november in het City Lido. De presentatie van deze avond is in handen van Angelique Krüger.

Ben je lid van de Rabobank, kom ons dan steunen op deze avond en zorg ervoor dat de spelers nog lang kunnen genieten van de verschillende kampen en wat we allemaal nog meer met deze tent willen organiseren…..

Het S.V. Grol presentatieteam,

Bjorn Koldeweij