Website sv Grol uitgebreid met Twitter en KNVB clubwidget

31-10-2012

Het twitteraccount @svgrol, dat al enige tijd gereserveerd was, is nu actief. Dat wil zeggen dat meer en meer berichten en mededelingen van de diverse besturen ook via Twitter te volgen zijn. Meld je nu aan door @svgrol te volgen. Alle twitterberichten van de s.v. Grol zijn tevens te lezen op de homepage van de website. Verder zijn alle berichten aan @svgrol ook te lezen op de site.

De homepage van de website is tevens uitgebreid met de KNVB clubwidget met het meest actuele competitie programma (knop voor thuisprogramma, knop voor uitprogramma) en de uitslagen (knop uitslagen). En verder een direkte toegang tot de diverse poules op voetbal.nl via de i-knop. Let wel, de oefenwedstrijden, veldindeling en kleedkamerindeling staan hier niet bij. Hiervoor verwijzen wij nog steeds naar Wedstrijdinfo in de linkerkolom.

Verder is de commissie CIA bezig om een facebook pagina aan te maken voor de s.v. Grol. Binnenkort meer hierover.