Grol wint geld voor tent jeugdkamp

05-11-2012

GROENLO –Voetbalvereniging Grol heeft maandagavond 5 november een tweede plaats behaald bij het Rabobank coöperatiefonds. Zij hebben een bedrag van 4.462,50 euro nodig voor de aanschaf van een tent voor het jeugdkamp. Dit exacte bedrag kregen zij uit handen van Hans Goorhuis Directievoorzitter Rabobank overhandigd.

Zorgcombinatie Marga Klompé heeft maandag 5 november in City Lido een bedrag van 7.500 euro gewonnen bij het Rabobank coöperatiefonds. Zij willen met het geld een beweegtuin creëren bij de Molenberg in Groenlo. Ook hebben ze originaliteitsprijs gewonnen, een beamer met scherm. Een bedrag van 5.000 euro ging naar het project Stolperstenen van de Stichting Stolperstenen Groenlo.

De EHBO Groenlo ontving 2.000 euro voor het behalen van een vierde plaats. Zij willen het geld gaan gebruiken voor een tweede oefenpop. Het Groenlose Ondernemers Verbond (GOV) kan van het geld (2.000 euro), dat ze met de vijfde plaats krijgen, een AED aanschaffen voor in het centrum. Deze AED zal dan 24 uur beschikbaar zijn.

Onder de niet-genomineerden werd ging een bedrag van 500,- euro naar de Lionsclub en de Jazzsociëteit Groenlo.