45+ karavaan strijkt neer in Groenlo

20-11-2012

Altijd gaan voor de winst!
Één week later dan aanvankelijk gepland gaat het weer gebeuren: de 45+ competitie. Na een toernooi te hebben gespeeld bij de Grolse Boys, in Eibergen en in Barchem, is nu de sv Grol gastheer van deze nu al legendarische competitie. Sportpark Den Elshof is vrijdagavond 23 november de piste waar de vier ploegen elkaar zullen gaan bevechten. En al is het voor en na de wedstrijden één en al harmonie, tijdens de match is het bloedserieus en gaat iedereen voor de winst.

Kunstgras en techniek
Na drie gespeelde toernooien staat SVBV uit Barchem bovenaan, maar de hete adem van Grol is voelbaar en we nemen aan dat de nervositeit de Barchemers wel eens zal kunnen gaan nekken in een oververhitte Grol-arena. Werden de wedstrijden tot nu toe gespeeld op moeder natuur – op zich lekker, maar het gaat natuurlijk ten koste van de individuele technische kwaliteiten van de sv Grol vedetten - nu is het de beurt aan artificial grass. En dat zal toch echt heel anders gaan uitpakken. De hakjes, panna’s, lobjes en de dubbele schaartjes zullen niet van de lucht zijn en voor het toegesnelde publiek een ware beleving.

(Inofficiële) Inwijding hoofdtribune
En omdat dat alles nog niet genoeg is, heeft de vrijdagavond nog meer spektakel in petto: de ingebruikneming van de getunede hoofdtribune. De nieuwe boarding is prachtig en de inofficiële onthulling zal plaatsvinden tijdens het 45+ toernooi. Bij de s.v. Grol zijn ze traditiegetrouw nog bezig, hiervoor een commissie ‘opening hoofdtribune’ op te richten..-;)

Een prachtige happening die u niet zou moeten willen missen. Dus tot vrijdagavond een uurtje of zeven…de entree is gratis, maar kom op tijd want vol is vol!