Winterprogramma sv Grol jeugd

19-12-2012

Nu Sinterklaas het land alweer uit is en de Kerstman al staat te trappelen om ons te bezoeken, maakt de winterstop zijn opwachting. Zoals elk jaar zal er ook dit jaar een winterprogramma worden georganiseerd door de Commissie Nevenactiviteiten.

Bioscoop Skopein

Voor de E, F jeugd is het mogelijk om op 22 december 2012 een bezoekje te brengen aan de Bioscoop Skopein te Winterswijk. De film begint stipt om 09:30 uur. Zorg er dus voor dat je ruim op tijd aanwezig bent (vanaf 09.00 uur). Beide zalen zijn volledig door de S.V. Grol gereserveerd en de entree is GRATIS! In verband met een beperkt aantal zitplaatsen is de film in eerste instantie alleen bestemd voor spelende leden van de S.V. Grol (E, F jeugd en F pups). Welke film er die dag zal worden afgespeeld is nu nog een geheim…

Vervoer
Vriendelijk verzoek aan de leiders om de vervoerslijst te hanteren of een vervoerslijst te maken voor deze dag. Graag 1 of 2 leiders van elk team aanwezig om deze activiteit in goede banen te leiden.

Zaalvoetbal

Op 22 en 29 december 2012 wordt er voor de A, B, C en D jeugd een gemixt zaalvoetbaltoernooi georganiseerd. De toernooien worden op de volgende tijden gespeeld:
- D jeugd op 29-12-2012 van 14.30 uur tot 16.30 uur
- C jeugd op 29-12-2012 van 16.30 uur tot 18.30 uur
- B jeugd op 22-12-2012 van 14.30 uur tot 16.30 uur
- A jeugd op 22-12-2012 van 16.30 uur tot 18.30 uur
Na het toernooi voor alle teams 1 gratis consumptie….
Vriendelijk verzoek om al omgekleed klaar te staan op het tijdstip wanneer jullie klasse moet spelen!!!

Jeugdbingo

Op 5 januari 2013 zal er zoals in elke winterstop een jeugdbingo worden georganiseerd door de Supportersclub, voor voornamelijk de E, F jeugd en het G-team. Je dient die dag om 10.00 uur aanwezig te zijn in de sportkantine van de S.V. Grol, om mee te kunnen doen aan de bingo. Wanneer je al lid bent van de Supportersclub is deelname gratis. Als je nog geen lid bent van de Supportersclub is de deelname 5 euro. Vriendjes en vriendinnetjes zijn ook van harte welkom!

Nieuwjaarsloop

Op zondag 6 januari 2013 zal de nieuwjaarsloop plaatsvinden. Vanaf 09:30 uur is er de mogelijkheid om je op te geven in de centrale hal van de sportkantine van de S.V. Grol. Rond 10:30 uur zal de nieuwjaarsloop starten. Daarna is er de mogelijkheid om de nieuwjaarsreceptie bij te wonen. Verdere info volgt nog.

Wij wensen jullie veel plezier tijdens de winterstop!

Met vriendelijke groeten Commissie Nevenactiviteiten,

Angelique Janssen, Christel te Lintum, Rita Arink, Floris Geessinck, Lars Oesterholt en Jordy Overkamp (voorzitter) jordyoverkamp@hotmail.com