Grol 1 wint met grote cijfers van FC Winterswijk 1

15-01-2014

Grol 1 speelde dinsdagavond de tweede oefenwedstrijd na de winterstop. Op sportpark Jaspers werd met 0 – 4 gewonnen van FC Winterswijk. Op het prachtige, nieuwe complex van de fusieclub speelde Grol 1 een goede wedstrijd. Vanaf het begin was men scherp, hetgeen uiteindelijk resulteerde in een verdiende overwinning, die eigenlijk nog wel wat hoger had kunnen, misschien wel moeten uitvallen. In de basisopstelling ontbrak een aantal spelers om verschillende redenen, w.o. Johan Houben, Tim Peters, Kai Ordelmans (blessure) en Mart Zieverink (ziek). Thomas Porskamp (terug van een langdurige blessure) en Edgar Walterbos mochten derhalve hun opwachting maken in de basis. Johan Houben en Tim Peters speelden de 2e helft.

44e minuut 0-1 Edgar Walterbos
54e minuur 0-2 Christian Pillen
60e minuut 0-3 Johan Houben
67e minuut 0-4 Christian Pillen

Een prima resultaat derhalve en dat zal de ploeg zelfvertrouwen en spirit geven om zondag de strijd aan te gaan met AWC uit Wijchen. De eerste competitiewedstrijd zondag a.s. is meteen een heel belangrijke. Weet Grol 1 de drie punten in huis te houden, dan komt met gelijk met AWC, de huidige nummer 6. We zien u allen graag zondag a.s. op sportpark Den Elshof om Grol 1 aan te moedigen. Uw steun zullen ze nodig hebben. Blijft Grol 1 thuis ongeslagen?