Grollid Piet Legro overleden

08-03-2014

Met een traan en een glimlach nemen we afscheid van Piet Legro, die op de leeftijd van 83 jaar op woensdag 5 maart 2014 is overleden. Piet Legro was op één na het langst lid van de s.v. Grol , ruim 70 jaar.

Met zijn groentewagen trok Piet Legro jarenlang door de straten van Groenlo en directe omgeving en werd daardoor een zeer bekende Grollenaar. Zijn warme belangstelling voor alles en iedereen droeg daar zeker ook aan bij. Waarbij zijn gevoel voor humor zeker niet moet worden vergeten.

Zijn liefde en trouw voor de s.v. Grol waren ook groot. Daarvoor ontving hij in 1993 de gouden speld. De herinneringen aan deze markante persoon zullen in Groenlo en bij de s.v. Grol nog lang voortduren.

Wij wensen zijn vrouw Diny, zijn kinderen en kleinkinderen veel sterkte bij dit onverwachte verlies.