Supportersclub bezoekt eredivisie topper Vitesse-Ajax

15-03-2014

Op zondag 6 april a.s. zal in de eredivisie om 14.30 uur ’s middags de topper Vitesse - Ajax gespeeld worden.

De supportersclub van de s.v. Grol is er in geslaagd om een aantal kaarten voor deze kraker te bemachtigen.
Alle jeugdleden van de s.v. Grol krijgen daarom nu de mogelijkheid om deze geweldige wedstrijd te bezoeken. Heb je interesse en wil je als jeugdlid mee naar deze topper dan dien je wel lid te zijn van de supportersclub. Een lidmaatschap voor jeugdleden kost € 8,17 per jaar en met dit lidmaatschap kom je ook nog eens in aanmerking voor extra kortingen bij andere activiteiten van de supportersclub, zoals bijvoorbeeld de jaarlijkse jeugdbingo die ieder jaar in de winterstop wordt gehouden.

De kosten voor het bezoeken van deze geweldige topper bedragen slechts € 10,--.

Jeugdleden die deze geweldige happening in Arnhem mee willen maken, moeten zich uiterlijk zondag 23 maart a.s. via de mail aanmelden bij Rudi Porskamp. Het mailadres is : r.porskamp8@upcmail.nl

Omdat wij niet kunnen inschatten hoeveel jeugdleden er mee willen gaan naar deze prachtige wedstrijd, adviseren wij iedereen die interesse heeft om zich zo snel mogelijk op te geven. De aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst vastgelegd.

Supportersclub s.v. Grol