Goede beoordeling Sociale media Grol

19-03-2014

In dagblad Tubantia heeft Grol vandaag een bovengemiddelde beoordeling ontvangen voor het gebruik van sociale media. Het eindcijfer 8 werd ontvangen voor het Twitteraccount, de Clubpagina en de Facebookpagina. Volgens Tubantia tweet Grol uitstekend, oogt de Clubpagina vriendelijk en overzichtelijk, en ziet de Facebookpagina er zelfs gelikt uit. Een mooi compliment aan allen die bijgedragen hebben aan het opzetten van deze sociale media en het onderhouden hiervan. Natuurlijk ook een compliment aan allen die regelmatig actuele informatie, nieuws en foto's aanleveren. Een klein puntje van kritiek is het afwezig zijn van een mobiele website. De commissie CIA (communicatie, informatie en automatisering) binnen de sv Grol, die verantwoordelijk is voor het opzetten van het twitteraccount en facebookpagina, heeft het komend jaar dus wederom een nieuwe leuke uitdaging.