Trainer Jos Heutinck blikt vooruit op de wedstrijd tegen Achilles 12

12-04-2014

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van s.v. Grol 1 geeft trainer Jos Heutinck op de website een voorbeschouwing. Hierbij een voorbeschouwing op de wedstrijd tegen Achilles '12 uit Hengelo (Ov.) van zondag a.s.

Beste Voetballiefhebbers,

Onze laatste thuiswedstrijd op 23 maart tegen Babberich kreeg als affiche “topper” mee. Een wedstrijd waarin we na een moeizame start uiteindelijk met een ruime overwinning (4-1) de kleedkamer weer konden opzoeken en 3 belangrijke punten konden bijschrijven aan ons totaal van 26.

De vraag is nu hoe je de interessante wedstrijd tussen s.v. Grol en onze gasten uit Hengelo Ov. moet betitelen. Een blik op de ranglijst leert ons dat we ons zondag tegen Achilles’12 definitief veilig kunnen spelen, hoe belangrijk en interessant wil je het hebben zou ik zeggen!

Dit zal ook opdracht nr.1 zijn voor de mannen in het blauw-wit.

We mogen hier dan ook zeker spreken van een fantastische teamprestatie die alleen bereikt kon worden doordat iedereen zijn “eigen belang” opzij kon zetten voor het teambelang! Om bovenstaand te bereiken zullen onze jongens morgen weer alles uit de kast moeten halen om deze sportieve tegenstander uit het Twentse Hengelo te verslaan.

Het team van trainer Remco Hammink heeft zeker in de uitwedstrijd aangetoond dat het over voldoende kwaliteiten bezit om zich te kunnen handhaven in de 1e klasse. Dit zullen ze via de nacompetitie moeten bewerkstelligen, en ik wens de ploeg vanaf deze plek alvast veel succes met deze missie.

Ook heeft s.v.Grol een traditie in het leven te houden door tijdens de jaarlijks teugkerende Fancy Fair, georganiseerd door VSVG, op het sportpark geen nederlaag te leiden. Leuke bijkomstigheid, maar wil deze groep tot aan de laatste wedstrijddag een woordje blijven meespreken in deze mooie 1e klasse E dan zal er gewonnen moeten worden van de gasten op zondagmiddag onder waarschijnlijk prima voetbalomstandigheden.

Ik wens de groep alvast veel succes met deze opdracht die ik ze zeker toe vertouw!

Deze aantrekkelijke wedstrijd zal onder leiding staan van de ervaren arbiter Dhr. V.Barret uit Deest. Een arbiter waarin deze wedstrijd zeker in goede handen zal zijn.

Grol legioen laat je zien op deze mooie lentedag waarin Grol 1………

Jos Heutinck