Grol 1 genomineerd voor sportploeg van het jaar 2013

18-04-2014

Attentie van - en oproep aan alle leden van de SV.Grol

Nominatie Sportploeg van het Jaar 2013.

Waarom Grol 1 Sportploeg van het Jaar 2013 kan worden.

Grol 1 seizoen 2012-2013.

Na een bijzonder goede competitiestart volgden de successen elkaar in snel tempo op.

We schrijven: 28 Oktober 2012.
Grol wint 1e Periodetitel in seizoen 2012-2013.
Het begin van wat ,uiteindelijk, een legendarisch seizoen voor Grol zou worden. Onder aanvoering van trainer/coach Jos Heutinck heeft Grol 1 op zondag 28 Oktober 2012 zijn eerste prijs van dat seizoen behaald. Niet alleen werd de streekderby op Winterswijkse bodem tegen WVC 1 met 2-3 gewonnen, tegelijkertijd werd de eerste periodetitel in de tweede klasse J van de KNVB in de wacht gesleept hetgeen, historisch gezien,een mijlpaal in de zo rijke geschiedenis van Grol
Ook in het KNVB-Bekertoernooi werd het team pas uitgeschakeld in 1/8 e finale(laatste 16) op 13 Maart 2013 tegen Hoofdklasser DVS `33 uit Ermelo die helaas een maatje te groot bleek.

Grol 1 promoveert naar de 1e klasse!!!
Na de competitie waarin men een keurige plaats 4e plaats bereikte wachtte de na-competitie.
In de eerste ronde trof men Leones uit Beneden Leeuwen waar men over de twee gespeelde duels uiteindelijk de sterkste bleek.
Daarna restte alleen nog de Finale van de na-competite en wist Grol 1 op zondag 2 juni in aanwezigheid van ruim 2500 toeschouwers, met 2–2 gelijk te spelen tegen SDOUC 1 uit Ulft. Samen met de 3–1 overwinning in Ulft was dit meer dan voldoende om een historische promotie te behalen.

Voor het eerst in de, op dat moment 95 jarige club, speelt Grol dus dit seizoen in de 1e klasse !!!!!

Een bereikt station dat grotendeels tot stand is gekomen dankzij de inbreng van trainer/coach Jos Heutinck, maar ook door de goede samenwerking, beter gezegd ,perfecte wissel-en samenwerking tussen,enerzijds de oefenmeester en het overige begeleidingsteam, en anderzijds de groep die samen als èèn grote eenheid bewees tot grote daden bereid en in staat te zijn.
Er werd dus een meer dan voortreffelijke teamprestatie neergezet door eenieder,maar wat ook zeker niet uit het oog verloren mag worden,door allen die Grol 1 een warm hart toe dragen.
Een dik verdiende nominatie dus!!!!!!!!!
Bovenstaande heeft ertoe geleid dat Grol 1 dus genomineerd is voor Sportploeg van het Jaar 2013.
In de Groenlose Gids en Elna van deze week(wk17) staat een artikel met alle genomineerden voor de titels in verschillende klassen.
Uitslag daarvan vindt plaat op: Koningsdag 26 April a.s. v/a 13.30 uur op de MARKT in Lichtenvoorde.
Een oproep aan alle leden die vinden dat de prestatie van Grol 1 meer dan de moeite waard is voor de titel;Sportploeg van het Jaar 2013.
U kunt uw stem uitbrengen op de volgende manieren;
Via de mail,onder vermelding;
Sportploeg van het Jaar 2013 is;1e Elftal S.V.Grol.
mailen naar: info@sportverkiezingoostgelre.nl

Meer info op http://www.lichtenvoorde-oranje.nl/index.php/genomineerden

Tevens kunt U via het Stembiljet sportverkiezing 2013 dat is afgedrukt op diezelfde pagina,uw stem aangeven,o.v.v
Ik vind dat de publieksprijs moet gaan naar;1e Elftal S.V.Grol .
Voorzien van uw adresgegevens opsturen naar;
Sportverkiezingsraad,
p/a Veagenderweg 22
7131 NV Lichtenvoorde.
In beide gevallen kan stemmen tot 24 April a.s.
Neem de moeite en stem op Grol 1 en maak het promotiejaar naar de 1e Klasse onvergetelijk!!!!!!!