Finale wedstrijden woensdagmiddag competitie

25-04-2014

De poule wedstrijden in de Albert Heijn Wallerbosch F-competitie zijn allemaal gespeeld. Het bleek dit jaar een spannende strijd waarbij iedereen van iedereen leek te kunnen winnen. Alleen Barcelona bleek een niet te kloppen tegenstander, tenminste..... tot nu toe.
Er volgt nog 1 ronde, namelijk de finale ronde waarbij de nummers 1 en 2 van de poule, de nummers 3 en 4, de nummers 5 en 6 en de nummers 7 en 8 nog 1 keer tegen elkaar uitkomen om de eindstand definitief te bepalen.

De volgende finale wedstrijden worden gespeeld:
om de 1e en 2e plaats: Barcelona - Graafschap
om de 3e en 4e plaats: Real Madrid - Liverpool
om de 5e en 6e plaats: PSV - Juventus
om de 7e en 8e plaats: Ajax - Fc Twente

In tegenstelling tot het oorspronkelijke speelschema worden deze wedstrijden niet op 30 april, maar op 14 mei gespeeld. De teams hebben daardoor voldoende tijd om zich optimaal voor te kunnen bereiden op deze finale ronde.

U komt toch ook om te kijken op woensdag 14 mei 2014 om 18.10 uur?