Trainer Jos Heutinck blikt vooruit op de wedstrijd tegen vv Hoogland

03-05-2014

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van s.v. Grol 1 geeft trainer Jos Heutinck op de website een voorbeschouwing. Hierbij een voorbeschouwing op de wedstrijd tegen vv Hoogland van zondag a.s.

Beste Voetballiefhebbers,

Ik maak bij deze graag gebruik van de gelegenheid om vanaf deze plek onze gasten uit Hoogland van harte welkom te heten.

Ook een woord van welkom aan arbiter Dhr. S. Veekamp uit Enschede, die deze interessante wedstrijd zal gaan leiden.

Allereerst wil ik onze trouwe Grol supporters hartelijk danken voor de steun die we dit seizoen hebben mogen ontvangen, dit zowel bij thuis als bij de verre uitwedstrijden. Het heeft ons zeker geholpen bij de prestaties die deze jonge en ambitieuze spelersgroep tot op heden heeft neergezet.

“Samen kom je verder” is een passende spreuk in deze!

Deze saamhorigheid zullen we zeker weer goed kunnen gebruiken in onze laatste thuiswedstrijd, van de reguliere competitie, waarin we samen met onze tegenstander nog strijden voor het binnen halen van de 3e periode.

Onze gasten uit Hoogland bezetten op dit moment met 40 punten de 2e plek op de ranglijst. De uitwedstrijd, waarin we kansloos met 5-0 onderuit gingen, gaf al aan dat Hoogland over veel voetbalvermogen beschikt. Het team van trainer Ronald Heerschop heeft naast het binnen halen van de 3e periode ook een uitstekende kans om de periode van de Kampioen FC Presikhaaf over te nemen, via een uitstekende klassering op de ranglijst. Ook dit is voor Grol niet helemaal onmogelijk, plek 4 op de ranglijst kan deze prijs opleveren.

Naast onze handhaving als debutant is het prachtig dat we als Grol dit rekensommetje nog kunnen en mogen maken. Hier wil ik de spelers vanaf deze plek alvast een groot compliment voor maken en wil ze meegeven dat ze naast hard werken ook moeten genieten van deze ”beslissende” fase van de competitie. Mannen dit zijn kansen die niet voor iedereen elk jaar voorbij komen, ga ervoor!!

Grol laat je om 14.00 uur zien, zowel in als rondom het veld!

Iedereen een prachtig voetbalgevecht gewenst.

Jos Heutinck