David Endt gastspreker sponsoravond sv Grol en Marveldtoernooi

15-05-2014

Van vrijdag 23 tot en met zondag 25 mei 2014 wordt de 25e editie van het Internationale Marveldtoernooi georganiseerd op het sportpark Den Elshof in Groenlo. Een jubileumeditie derhalve. Het bestuur van het Internationaal Marveldtoernooi heeft de nodige verrassingen in petto. Dat geldt zeker ook voor de sponsoravond. Reeds zes jaar achtereen vond er aan de vooravond van het Internationaal Marveldtoernooi een zeer succesvolle sponsoravond plaats. Het bestuur van de s.v. Grol en het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi hebben dan ook besloten ook dit jaar weer een dergelijke avond te organiseren, welke tevens in het teken zal staan van het 25 jarig jubileum.

Voor de sponsoravond op donderdag 22 mei 2014 worden alle sponsoren van onze vereniging in het algemeen en/of het Internationaal Marveldtoernooi uitgenodigd.

Ook dit keer hebben we u een zeer afwisselend en interessant programma te bieden.

DAVID ENDT is onze hoofdgast. Hij is meer dan 30 jaar betrokken bij zijn club AJAX. In eerste instantie als perschef en vanaf 1999 als teammanager van het eerste elftal. Hij werkte dagelijks met spelers van AJAX 1. Daarnaast is hij een fervent schrijver, o.a. columns voor Het Parool en het AD. Zijn voordracht bestaat uit vele anekdotes over de historie van Nederlands succesvolste club. Hij vertelt op een poëtische manier, vol passie en overtuiging over de eigenzinnige karakters, succesvolle momenten en diepe dalen van ‘zijn’ spelers en ‘zijn’ club. Laat u verrassen en vooral vermaken!

Alle sponsoren van de sv Grol en het Marveldtoernooi hebben inmiddels per e-mail een uitnodiging ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, dan vragen we om contact met ons op te nemen via info@svgrol.nl

U bent van 20.00 – 23.00 uur onze gast en wij zullen u op onze kosten een onvergetelijke avond bezorgen onder het genot van drankjes en hapjes.

De ontvangst is vanaf 19.30 uur en om exact 20.00 uur starten wij met het zeer gevarieerde programma. Het streven is om de afsluiting om 22.30 uur te bewerkstelligen, waarna er voor de liefhebbers nog voldoende gelegenheid is voor een afsluitend gezellig samenzijn in ons sportcafé.

Met vriendelijke groet,
Bestuur s.v. Grol en Bestuur Stichting Internationaal Marveldtoernooi