Nominaties jeugdteam van het jaar 2013-2014

03-06-2014

Tijdens de afsluiting van het seizoen op zaterdag 14 juni 2014 zal het jeugdteam van het jaar ‘13/ ’14 bekend worden gemaakt. Voor deze titel is een viertal teams genomineerd door het Jeugdbestuur. Hieronder vindt u de genomineerde teams.

Grol Meiden A1
Grol Meiden A1 is kampioen geworden in de 1e klasse van de najaars-competitie, hetgeen ook een nominatie voor team van het jaar opgeleverd heeft. Ze wisten als team met goed en verzorgd spel 7 van de 9 wedstrijden te winnen. In de beslissende wedstrijd werd in Enschede tegen het team van Vogido A1 duidelijk dat er maar één team recht had om boven aan te staan. Grol Meiden A1 won met maar liefst 1-7 en liet dus duidelijk zien wie de echte kampioen was. Ook in de voorjaars-competitie in de hoofdklasse waren de meiden A1 subliem en sloten deze competitie af met een tweede plaats.

Grol C2
Grol C2 heeft de nominatie voor ploeg van het jaar verdiend omdat ze de najaars-competitie als kampioen hebben afgesloten. Na enkele zware voetbalseizoenen hebben ze dit seizoen 28 punten uit 11 wedstrijden weten te bemachtigen en bleven daarmee de concurrentie uit Aalten twee punten voor. Met goed verzorgd voetbal en een goede mentaliteit was Grol C2 vanaf het begin een team.
In de kampioenswedstrijd tegen AD’69 C1D werd het nog even spannend, maar met de hulp van een grote supportersschare konden ze de 2-2 over de streep trekken. Met 60 goals voor en maar 8 tegen is het een ware kampioen.

Grol D3
De D3 heeft ook dit jaar getoond dat zij een zeer sterk team zijn door in de najaarscompetitie kampioen te worden. Ook in de voorjaarscompetitie werd goed meegespeeld. Ook buiten de wedstrijden om zet dit team zich in voor veel activiteiten binnen de Grol. Dit team is een voorbeeld voor veel andere teams. Dit is een team dat zeker een nominatie verdient.

Grol E7
De E7 wordt genomineerd voor team van het jaar omdat zij met veel klasse in de najaarcompetitie kampioen zijn geworden. In de voorjaarscompetitie hebben deze talenten ervaren dat een klasse hoger een heel stuk moeilijker voetballen is. Het team en de leiding hebben er alles aangedaan om er een leuk en sportief jaar van te maken. Al met al is dit team zeker een nominatie waardig!