Informatie jeugdafdeling (opstart) seizoen 2014-2015

03-06-2014

Beste ouders/verzorgers, spelers en begeleiders,

Het jeugdbestuur, COV,kledingcommissie, sponsorcommissie, SEAG en vele anderen zijn druk bezig om het nieuwe seizoen voor te bereiden. De spelers zijn ingedeeld in een concept- indeling en we zijn nu bezig om begeleiding te zoeken voor alle jeugdteams. Eerder heeft u al een aantal data doorgekregen waarop u activiteiten kon verwachten. In deze planning heeft om meerdere redenen een kleine wijziging plaatsgevonden. De onderstaande data en informatie informeren u over de opstart van het aankomende seizoen.

Indeling spelers en nieuwe begeleiding
Over de spelersindeling van het volgende seizoen, die al sinds 21 mei 2014 op de sv Grol site staat, is met spelers en ouders, waar nodig, overleg geweest, middels een spreekuur met COV en JB. De voorlopig definitieve spelersindeling met de voorlopig toegezegde begeleiding, staat donderdagavond 12 juni 2014 om 20.00 uur op de sv grol site.

Informatie voor leiders en trainers
Op 12 juni krijgen ook alle vrijwilligers de benodigde info over de spelers van hun team.Tevens ontvangen ze dan een inlogcode voor Talento. Op maandag 16 juni kunnen de nieuwe jeugdvrijwilliger die dat wensen informatie ontvangen, vragen stellen over alle zaken waarover ze vragen hebben. Wil je hier als nieuwe jeugdvrijwilliger een beroep op doen, neem dan contact op met r.h.g.arink@kpnmail.nl .

Voorlopig trainingsschema seizoen 2014/2015
Het trainingsschema voor het seizoen 2014/ 2015 is opgesteld. Het betreft een voorlopig trainingsschema. In de periode van maandag 16 juni t/m vrijdag 27 juni 2013 zal er getraind worden met de nieuwe teams, volgens het voorlopige nieuwe trainingsschema. Het trainingsschema is te bekijken via de volgende link: TRAININGSSCHEMA 2014 en te allen tijde terug te vinden onder de button informatie seizoen 2014-2015.

Voor teams die nog geen begeleiding of onvoldoende begeleiding hebben, proberen we een passende oplossing te zoeken. Kom ons helpen bij het oplossen van deze uitdaging. We moeten even bedenken hoe we dit gaan doen. Hebben jullie een oplossing? Anders is de enige oplossing: geen training de komende twee weken.

Knelpunten t.a.v. het trainingsschema, die in de twee weken na 16 juni 2014 aan het licht komen, kunnen door de begeleiding van de teams worden gemeld aan jeugdbestuursvgrol@hotmail.com .

Begeleiders gevraagd
Voetbal is nog steeds een groeiende sport en we starten volgend seizoen gewoon weer met hetzelfde aantal teams bij de jeugd. We willen graag voldoende begeleiding bij de teams. Ben je toch van plan om veel naar je voetballende kind te komen kijken, dan kun je dat ook doen als begeleider van dat team. Je bent er toch en het helpt ons om alle gaten te dichten. Heb je belangstelling, neem dan contact op met het jeugdbestuur via mail, vacature@svgrol.nl of per telefoon, Rob Arink coördinator vrijwilligerszaken 06-22676489.

Informatiebijeenkomst alle jeugdvrijwilligers
Op vrijdag 20 juni 2014 om 19.30 uur wordt een informatiebijeenkomst in de serre van de sportkantine wordt georganiseerd voor alle (nieuwe) vrijwilligers seizoen 2014/2015. ODeze avond stond gepland op 6 juni. ok zal er deze avond (aansluitend) een bijeenkomst plaatsvinden voor alle jeugdscheidsrechters. Noteer deze datum dus in uw agenda!!

Overige data
Op 26 juni 2014: Teamindeling (zowel spelers als vrijwilligers) is definitief en wordt gepubliceerd op www.svgrol.nl
In de maand juli 2014 zijn de velden van de s.v. Grol gesloten.
Op zaterdag 12 juli 2014 worden van alle teams teamfoto’s gemaakt en wordt de teamkleding uitgedeeld. Verdere info volgt t.z.t.
Vanaf 1 augustus 2014 zullen de verschillende teams weer beginnen met trainen. Informatie hierover volgt t.z.t.

We hopen dat iedereen zijn steentje wil bijdragen, om alles soepel te laten verlopen, zodat we de spelers weer kunnen laten genieten van het voetbalspel in het nieuwe seizoen. Heb je nog ideeën of opmerkingen, neem dan contact op via jeugdbestuursvgrol@hotmail.com

Groeten,
JB en COV sv Grol