Inname kleding en materialen

05-06-2014

Beste jeugdvrijwilligers,

Het einde van het seizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat de kleding en overige materialen weer ingeleverd moet worden. De inname vindt plaats in de medische ruimte!

De volgende materialen horende bij het team moeten ingeleverd worden:

• Kleding teams (shirts, broeken en kousen) in de bijbehorende tas;
• Trainingspakken spelers;
• Hesjes;
• Waterzakken;
• Spelerspassen.

Kleding begeleiding:
- De begeleiding die stopt aan het eind van dit seizoen s.v.p. het trainingspak en coach jas inleveren.
- Aan de begeleiding die volgend seizoen doorgaat verzoeken wij om alleen hun coach jas in te leveren, dit omdat we gaan inventariseren welke jassen vervangen moeten worden.

Data:
De geplande data voor kleding inname zijn op maandag 16 juni, dinsdag 17 juni en donderdag 19 juni.
In de bijlage via deze link vind je op welke dag en welk tijdstip je ingepland staat om de kleding en materialen in te leveren.
- De F-pups en het G team kunnen op beide avonden vanaf 18.30 uur hun tenues inleveren.
- De spelerspassen van de jeugdafdeling moeten ook op deze avonden ingeleverd worden.

Niet – teamgebonden- vrijwilligers:
De vrijwilligers die aan het eind van dit seizoen stoppen en die wel een trainingspak of coach jas etc. hebben, maar geen deel uit maken van een team kunnen op dinsdag 17 juni en donderdag 19 juni vanaf 19.00 uur tot 20.30 uur hun spullen inleveren.

De kledingcommissie heeft een blanco registratieformulier toegevoegd, willen jullie zo vriendelijk zijn om deze alvast in te vullen en mee te nemen zodat de inname vlot kan verlopen.

Vriendelijk verzoek aan allen om gehoor te geven aan deze oproep zodat alles soepel verloopt!

Namens de kledingcommissie alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Annie Waenink, Mini Huijskes, Erica Derksen,
Angelique Janssen, Betsy Schovers,