Vrijwilligersindeling en hernieuwde spelersindeling

12-06-2014

Beste spelers, ouders en begeleiding van de jeugdteams.

Vanaf a.s. maandag gaat de voorbereiding op het nieuwe seizoen beginnen. De afgelopen weken zijn de COV en het jeugdbestuur druk bezig geweest met zaken in het kader van de voorbereiding van het seizoen 2014-2015.

Begeleiding bij de teams
Na het bekendmaken van de concept teamindeling zijn vele personen gevraagd om als jeugdvrijwilliger te gaan fungeren in het seizoen 2014-2015. Een groot aantal personen is benaderd en een groot deel daarvan heeft aangegeven beschikbaar te zijn. De vrijwilligers die op dit moment toegezegd hebben een functie te gaan bekleden, vind je hieronder.

Concept teamindeling inclusief vrijwilligers

Jonge jeugdtrainers
Al een aantal jaar maken we gebruik van de diensten van vele jonge jeugdtrainers. Deze trainers leveren fantastisch werk. Ook het aankomde seizoen worden deze jeugdtrainers weer ingezet (met name in de E en F-jeugd). Op dit moment en in de komende weken zullen de jeugdtrainers die aangegeven hebben ook dit seizoen weer als trainer te willen fungeren benaderd worden en bij een team geplaatst worden.

Vacatures
Ondanks alle inspanningen is er nog een aantal openstaande vacatures. Deze vacatures vind je ook in bovenstaand bestand. Uiteraard zien we de openstaande plekken op korte termijn graag ingevuld. Immers heeft een team begeleiding nodig om te kunnen trainen en om wedstrijden te kunnen spelen.
Heb je belangstelling, neem dan contact op met het jeugdbestuur via mail, vacature@svgrol.nl of per telefoon, Rob Arink coördinator vrijwilligerszaken 06-22676489.

Trainen in de periode van 16 juni 2014 tm. 27 juni 2014
Zoals al eerder gecommuniceerd is, trainen de teams van 16 juni t/m 27 juni in de nieuwe (concept)samenstelling volgens het voorlopige trainingsschema 2014-2015. U kunt er in principe vanuit gaan dat het team waarin je speelt/ waarin uw kind speelt traint op de dagen dat het team vermeldt staat in voornoemd schema. Op deze hoofdregel bestaat een aantal uitzonderingen:
1. Voor de teams die op dit moment nog geen begeleiding hebben, is er geen training. Op dit moment betreft dat alleen de C6. De ouders van deze teams ontvangen op korte termijn van de Klasse-coördinatoren van het JB een uitnodiging voor een bijeenkomst op het Sportpark. Tijdens deze bijeenkomst wordt de situatie toegelicht en zal gezamenlijk naar een oplossing worden gezocht.
2. Indien de begeleiding van een team gegronde redenen heeft om een training niet door te laten gaan, hoort u dit van de begeleiding van het team. Dit kan zowel telefonisch, via de mail als via de website gecommuniceerd worden. Op de website zal een bericht geplaatst worden dat elke dag geupdate wordt vwb het wel of niet doorgaan van de training. Houd daarom al deze drie communicatiemiddelen in de gaten.

Aan de begeleiders van de teams 2014-2015
1. Op vrijdag 13 juni 2014 krijgt u alle gegevens van de spelers uit uw team toegezonden per mail door Rob Arink.
2. Mocht u de training om één of andere reden niet door kunnen laten gaan, neem dan contact op met de spelers van uw team. Daarnaast kunt u een bericht op de website laten plaatsen indien u gegronde redenen heeft de training niet door te laten gaan. Het bericht op de website kunt u laten plaatsen door een mail te sturen naar dennispasman@hotmail.com.

Spelersindeling na de ‘gesprekken’
Na de concept- spelersindeling is er door een klein aantal ouders/ spelers een gesprek aangevraagd over de indeling. Na de gesprekken is de COV onder leiding van Hoofd Opleiding en Vorming Bert Roeterdink aan de slag gegaan met de opgedane informatie tijdens de gesprekken. De uitkomst van de beslissing van de COV is of wordt persoonlijk gecommuniceerd met de personen die op gesprek zijn geweest. Een aantal beslissingen is al genomen. Deze zijn verwerkt in het bovenstaande bestand. Een aantal beslissingen moet nog genomen worden. Deze zijn nog niet verwerkt in bovenstaand bestand.

Sportieve groet,

Jeugdbestuur s.v. Grol en COV