Trainers / Begeleiders kunnen alsnog het gratis trainingsshirt ophalen

25-07-2014

Via een mailing aan alle actieve leden van de s.v. Grol en vervolgens een uitgebreid artikel + extra flyer in het recente clubblad is gemeld dat alle actieve / voetballende leden van de s.v. Grol en alle trainers / begeleiders een gratis trainingsshirt kunnen bestellen bij Sport 2000 / Leugemors in Winterswijk. Helaas was er enige miscommunicatie tussen de s.v. Grol en Leugemors, maar dat is inmiddels hersteld. De termijn van 20 juli is weliswaar verstreken maar er kan de hele maand augustus en eventueel ook daarna nog wel zo’n gratis shirt besteld worden. Met andere woorden alle actieve, voetballende leden kunnen ook vanaf heden alsnog dat gratis trainingsshirt gaan bestellen bij Leugemors. Het enige wat je daarvoor moet doen is een keer naar de winkel gaan van Sport 2000 Leugemors in de Misterstraat in Winterswijk.

Excuus voor het ongemak, maar op deze manier hopen wij dat alle actieve leden en hun trainers / begeleiders straks als de training starten er gedurende het seizoen er allemaal uniform en picobello bij lopen.