Unive Oost wordt hoofdsponsor Kaderschool sv Grol

23-08-2014

Univé Oost wordt hoofdsponsor van de nieuwe Kaderschool s.v. Grol. Na 12 jaar hoofdsponsor van de vereniging en kledingsponsor van Grol 1 te zijn geweest, is Univé Oost nu aan een nieuw hoofdstuk begonnen bij de s.v. Grol. De Kaderschool s.v. Grol is een nieuwe term binnen de s.v. Grol, en hieronder vallen alle activiteiten die betrekking hebben op de opleiding en met name vorming van alle (jonge) trainers, leiders en scheidsrechters bij met name de jeugdafdeling. Op vrijdag 22 augustus werd het nieuwe 3-jarige contract ondertekend in het bijzijn van Toine Faber, Bé Reinders en Stéphanie Brandt van Univé Oost. Namens s.v. Grol waren Marco Frank, Tonnie Zieverink, Hans van Halm en Diana Nijland aanwezig. Door deze nieuwe verbintenis hoopt de s.v. Grol haar aantrekkingskracht voor vrijwilligers verder te vergroten, en de kwaliteit van haar kader, dat uit meer dan 200 personen bestaat, nog verder te verbeteren.

Toine Faber (Raad van Bestuur Univé) en Tonnie Zieverink (Bestuur s.v. Grol).